your body and your psyche when you're training

publicerat: 2011-09-20 » 11:25:34
Jag har legat och dragit mig i sängen en evighet nu på morgonen. Jag tog mig verkligen inte upp. Jag får skaffa mig en oskönare säng! Nu ska jag sega i mig en as god frukost framför tv:n och bara njuta utav ledigheten en dag som den här. Sen ta fram yogamattan och göra några övningar :)
Sköööööööööööön daaaaaaaaag fooooooor reeeeeeeeeeeeeaaaaaal


Men igår.. Det måste ha varit den värsta dagen på länge. Jag blev verkligen utsatt för allt, haha. Det allra värsta var när min pappa blev väckt klockan halv 12 utav vad han tror är min lillasyster och hennes kompis, men i själva verket var grannarnas hundar ute i trapphuset! Jag märker ingenting bara att all el i hela lägenheten dör. Inget lyse på toan, ingen tv att somna till, ingenting.. Jag såg ingenting!! Fick sova i sminket inatt för att jag inte såg någonting, hur tänkte han när han gjorde sådär? Bäst för han att det var i sömnen för det där kommer han ju att få äta upp annars. Lätt sjukaste, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0