you're everywhere inside me

publicerat: 2011-09-15 » 22:32:32
Det var så himla värt att springa ikväll för gud så lätt det gick. Jag kände knappt ifall jag ens fick ta i någonting så jag spang allt vad jag kunde den sista biten bara för kul (jag tycker det är jätteroligt att springa) och för att jag kunde. Att springa efter vattnet i mörkret och se hela Frösön lysa upp, så otroligt vackert men kanske inte direkt sådär jätte motiverande.. Man vill ju bara stanna där och få kolla ut över vattnet, kolla ut över allt vackert ljus och drömma sig bort :)

Jag tänkte stanna kvar i min badrock ett litet tag till innan jag byter om till pyjamas och lägger mig, för jag trivs såhär.. I badrocken efter att ha duschat, helt slut i kroppen efter en lång springtur, nergosad bland alla kuddar och mjukisdjur i sängen med en stor kopp te i handen!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv:

kanske synd på ett sätt men skönt att kunna tjäna lite pengar :) vi får styra ihop fler fikadejter!

2011-09-15 @ 23:08:40
URL: http://theycallmeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0