the line

publicerat: 2012-02-18 » 10:36:44

Namn: Emma Swärd
Längd: 161 cm
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: Blond
Önskar du att du bodde någon annastans: Nej jag trivs bra här i Stockholm
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra du är attraktiv: Inte en aning? Förhoppningsvis någon? Haha
Använder du droger: No
Röker du: Nästan aldrig..
Vilka shampoon använder du: Olika. För jag har hört att det är bäst för håret!
Vilka parfymer använder du: J-Lo
Vad är du rädd för: Alldeles för mycket


KÄNSLOR

Gråter du ofta: I samband med skratt är det ofta men annars är det alldeles för sällan
Skrattar du ofta: Ja det gör jag
Hur känner du dig just nu: Förkyld...
Hur har du mått den senaste tiden: Bättre än på längeee
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Någon enstaka är det säkert
Blir du lätt förälskad: Absolut inte
Är du kär i kärleken: Är jag nog
Tror du på ett för alltid: Jag vill gärna tro på sånt.. 
Är du förälskad just nu: Nej, eller kanske lite i smyg
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Haha vem svarar ens någonting annat än 1 eller ingen på den här?
Har du blivit sårad av kärleken: Jo
Har du blivit lycklig av kärleken:Ja det är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0