this is where it begins

publicerat: 2012-02-07 » 22:35:37
Godkväll sunshines!
Har precis dängt min lillasyster i kortspel och ligger för tillfället i sängen och dricker te. Tycker att livet är bäst just nu. Idag bokade jag min biljett så nu är det helt bestämt att jag åker på måndag. Gud vad jag sett fram emot det här länge nu och äntligen blir det av, kan ni fatta det? Jag kan det knappt. Jag kommer sakna ihjäl mig efter min mamma, pappa, lillasyster, farmor, farfar och alla andra men det är det nog värt för annars skulle jag ju inte åka. Och det är ju inte direkt helt nytt för mig heller så jag hoppas att det faktiskt blir bra och går som en dans på rosor. Röda rosor. Åh, snart är det alla hjärtans dag oxå. Har ni någonting fint inplanerat som ni och er pojkvän/flickvän ska göra? Jag hoppas iallafall inte jag behöver sitta själv hemma då, men det tror jag knappast.. Hemma hos familjen Rodahl är det alltid fullt ös, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0