when you painted yourself with ink all over your face

publicerat: 2012-02-21 » 17:37:29
Gud vad jag är dålig på det här med uppdateringar i bloggen now a days men jag har verkligen inte hittat tiden till att skriva. Så nu när jag faktiskt har en stund över såhär efter jobbet tänkte jag berätta lite om hur det går här nere för mig.

Jag kom ju hit förra måndagen, så har alltså varit här nere i en vecka och en dag. Jag stormtrivs! Dock är det mycket jobb nu vilket inte ger så mycket kul fritid under veckodagarna. För jag har varit rätt trött när jag väl kommit hem, troligtvis för att jag inte är så van. Haha. Men igår tog jag mig tid att åka några stationer längre på vägen hem efter jobbet för att hälsa på Bella och lilla Ninja. Väldigt kul att äntligen kunna planera in en spontan-date med sin bästis igen! Dock är jag rätt krasslig just nu och behöver all vila jag kan få så vi får se om den här helgen blir lika trevlig som den förra (med vännerna) eller om jag är sängliggande och bara kurerar mig.

Jag hoppas alla mina fina vänner där hemma mår bra och att ni saknar mig lite, för jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0