from the other side

publicerat: 2012-01-18 » 11:56:51
Kunde absolut inte sova någonting inatt för att jag fick för mig att det spökade i mitt rum, inte så att jag blev rädd utan mer irriterad över att bli störd. Antingen var jag övertrött och fick för mig saker eller så var det helt enkelt så att någon slog på och av min tv... Slocknade utav utmattning runt 4 kanske (vaknade till mest hela tiden enda tills då jag klev upp) men bestämde mig ändå för att kliva upp klockan 10, trots att jag var jättetrött. Jag har en massa jag ska hinna med innan Linn kommer. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med det jag måste göra? Tänkte sätta mig och plugga nu och sen vill jag ta en promenad innan jag åker och hämtar Linn, men jag ska även hinna med att åka till min kusin oxå?! Haha aja, kanske att jag kan ta promenaden ikväll tillsammans med Linn? Då kan jag ju visa henne runt på samma gång liksom? Men hade ändå varit skönt att få det gjort innan ifall Linn bara skulle vilja ha en lugn hemmakväll. För som sagt så är det idag Linnsan kommer, wihoooo!! Kvart i 5 har planet landat och jag är så himla spänd på att få träffa henne och umgås med henne varje dag enda fram tills måndag. Helt ofattbart att hon faktiskt kommer upp idag. Kunde inte vara lyckligare just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0