life after wonderland

publicerat: 2012-01-20 » 17:19:36
Gårdagen, ja då gjorde vi Frösön och hittade huset som Linns farfar gjorde och pratade till och med med dom som bor där nu. Häftigt. Sen var vi även förbi hos Linda och fikade precis som jag trodde. Kvällen blev rätt lugn och vi kollade på film och.. Lugn är bara förnamnet på våran dag idag! Vi gick på ICA i våra mjukisdressar och ugg's och hahahaha, gud vad alla tittade. Som om dom aldrig sett något liknande i hela deras liv? Folk verkligen vände sig om. Jag fattar inte grejen? Orka sminka upp sig bara för att man ska till affären fram och tillbaka? Det är ju helt onödigt. Iallafall så lagar jag för tillfället middag och Linnsan duschar för ikväll blir det utgång tillsammans med Emie och Matilda. Jag behöver en kul kväll. Är på pissigt humör just nu.. Vi kanske ses i vimmlet? Hur som helst så får ni ha en jätterolig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0