one great day

publicerat: 2012-01-06 » 16:02:04
Vaknade upp av att pappa kom in och sa att frukosten var klar. Han hade gjort varma mackor och hämtat upp Maleleine på flygplatsen och direkt efter frukosten han jag precis komma ut ur duschen innan det plingade på dörren och Stefan var här :)

Vi har kollat på The voice, spelat kort och fikat. En helt perfekt innesittardag med sin bästa killkompis! Senare (efter middagen) ska jag möta upp Rebecka och ta en prommis med henne innan jag hjälper henne att packa inför hennes resa tillbaka till Umeå imorgon.. Känns tråkigt att hon åker med tanke på hur länge kvar det är tills hon har möjlighet att komma tillbaka. Och jag som snart flyttar, då kommer även jag att ha mycket mindre tid..

Vad gör ni idag? Det är fredag och början på första helgen av året!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0