one less lonely girl

publicerat: 2012-01-03 » 20:38:48
Det finns egentligen inte så mycket att uppdatera här just nu så det är därför jag inte skrivit så flitigt som jag brukar. Hur har eran början på det nya året varit? Jag har haft det jättebra. Allting har varit riktigt lugnt och jag har njutit utav ledigheten mer än någonsin dom här dagarna! Ser jättemycket fram emot helgen som kommer då jag och tjejerna ska till Sandras landställe och leva loppan. Njuta av varandras sällskap, mysa och dricka vin. Det kommer bli en helt galet kul helg tror jag. Just nu ligger jag nerkrupen i soffan inlindad i mitt täcke med lillasyster och dricker kokhett te, det är helt galet vad jag fryser. Men förutom det så njuter jag av den lugna musiken och allt prat och skratt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0