speaking from experience up my ass

publicerat: 2012-01-24 » 12:41:52
Hello you! Bloggen och alla vänner..
Jag mår inte så himla bra idag. Vaknade förkyld och har jätte ont i huvudet just nu. Skönt dock att jag fick det nu när Linnsan åkt hem istället för att jag skulle ha varit sjuk när hon var här! Dock har jag ingen lust att bli sjuk alls. Och jag som har tvättdag idag.. Ni vet, när man lovat pappa att ta hand om det tills att han kommer hem ifrån jobbet? Sånt man tar på sig för att slippa bråk men man egentligen inte kan? Det är sån dag för mig idag. Jag har aldrig tvättat kläder själv i mitt liv, men it always comes a first time för allt i guess.
S-p-ä-n-n-a-n-d-e!!!! Men än så länge tänker jag ligger kvar i sängen för min huvudvärk måste bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0