the day after yesterday and the day before today

publicerat: 2012-01-10 » 17:08:03
Idag har varit en fullspäckad dag av möten och fika med tjejerna, jag mår så himla gott nu. Först mötte jag upp min kusin inne i stan och så gick vi och ansökte om att få plugga tillsammans (båda behöver förmodligen matte B tills senare i livet om vi ska kunna plugga vidare) och börja nu i slutet på januari. Det gick fort och bra, och om allt är i sin ordning får vi börja datumet vi ansökte om. Efter det mötte jag upp Bella och lilla Ninja för att gå på stan en liten stund innan vi skulle åka upp till Ida och fika. Skönt att det var så mycket härligare väder idag än igår, så vi slapp frysa ihjäl. Haha. Väl hemma hos Ida fikade vi och såklart gosades vi med Ninja. Skorpan (Idas vovve) var väl inte så himla nöjd när han inte längre fick den uppmärksamhet han är van vid men även han var lika nyfiken på bebisen och ville snusas på henne hela tiden :)

Nu ska jag sätta mig ner och plugga inför muntan som jag förhoppningsvis har nu innan fredag. Det bara måste gå bra och eftersom jag inte ska ut på en prommis med Ida förrän sen ikväll så har jag ju tid att göra det nu innan! Perfekt.

Och eftersom jag inte bloggade någonting igår så tänkte jag dra gårdagen nu lite snabbt oxå (för er som är nyfikna, hehe): Bella och Ninja kom ju igår så hela dagen spenderade jag med dom. Jag och Bella var på stan (lillan hade hon lämnat hemma med morfar) och strosade runt i någon timma innan middagen. Skulle kunna köpt kläder och smink för flera tusen om jag hade haft möjligheten. Jag såg så mycket fint! Men jag är så jävla fattig nu att jag inte ens har råd med mitt egna snus, nästan.. Haha, kanske inte riktigt så fattig men ni fattar grejen! Efter stan följde jag med Bella hem på middag så att jag fick träffa fislisan och gosas lite med henne. Var ju ett tag sedan sist jag träffade dom nu och man vill ju ta vara på all tid man har att få träffa dom! Hon sov i min famn flera timmar igår vilket resulterade i att jag vaknade upp och hade träningsvärk i armarna idag, hahaha!! Och min första tanke var "Jag kan inte komma ihåg att jag styrketränade igår?" men sedan slog det mig att jag hade träningsvärk efter Ninja. Otränad eller vad? Haha!! Aja, nu ska jag ta tag i mitt skolarbete. Samhällskunskap. Roligt..... Fast innan det måste jag bädda sängen som jag slet av sängkläderna på imorse innan jag gick, för plugga gör jag bäst därifrån! Och i risk för att jag skulle somna kan det ju vara skönt att ha en bäddad säng att sova i ;) Eller vad tror ni? Skönt att jag tänker så när jag faktiskt behöver plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0