over it

publicerat: 2012-01-02 » 15:11:48
Gott nytt år. Här kommer en sammanfattning av året 2011:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Förra året hade jag inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja :D

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej och tack gode gud för det

5. Vilka länder besökte du?
Grekland

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Ja, det finns det nog

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
1 juni

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag tog tag i komvux

9. Största misstaget?
Att jag inte tog körkortet

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag blir sjuk hela tiden haha

11. Bästa köpet?
Resan ner till Stockholm

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Snus och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Nicki Minaj - Super bass

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
2011 var det sämsta året i hela mitt liv så jag antar att svaret säger sig själv?

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Slutat vara så orolig och överanalysera saker och framtiden..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat tid på folk jag egentligen bara ser som ett tidsfördriv

18. Hur tillbringade du julen?
Med pappa, mamma, Elin, Nicklas, Moster, farmor och farfar

19. Blev du kär i år?
Nej! Eller småkär har jag varit en hel del, hehe

20. hur många one night stands?
Pass!

21. Favoritprogram på TV?
Sex and the city

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar gör jag inte! Men det finns folk jag slutat respektera

23. Bästa boken du läste i år?
Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig

24. Största musikaliska upptäckten?
No one

25. Något du önskade dig och fick?
Min mjukisdress, resan ner till Stockholm, Kolla artisterna ifrån scenen under Yran osv..

26. Något du önskade dig men inte fick?
Nä :)

27. Årets bästa film?
Oj vilken svår.......

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Firade med vännerna och hade en helt cpbra dag!!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Garanterat massa saker

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jag använder det som jag tycker är skönt och det som jag trivs i

31. Vad fick dig att må bra?
Min familj och mina bästa vänner

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Timbuktu haha

33. Vem saknade du?
Mina fina vänner Isabel Rebecka och Ida

34. De bästa nya människorna du träffade?
Ingen aning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0