clothing is fun

publicerat: 2012-01-05 » 20:30:37
Har haft världens tråkigaste dag. Det värsta som finns är att städa.. Eller inte kanske just städningen i sig men att rensa bland kläderna och måsta kasta/ge bort. Det var inte längesen jag rensade sist och gav bort till mina vänner och allt jag har nu använder jag mer eller mindre. Tvingad av pappa.. Hans ord var korta och bestämda "du har inte plats för alla dina kläder" och till viss del är det ju sant. Slänger vissa kläder i tvättkorgen bara för att dom inte fått plats och annars ligger dom utspridda över hela golvet. Men fel att köpa en extra klädhängare kan jag tycka? ;)

Men min vän Linn gjorde min dag bra tillslut.. När hon nyss ringde mig och berättade att hon bokat en resa upp hit den 18-23 januari för att hälsa på mig innan det är för sent (flyttar ju själv ner i mars). Jag är så himla glad. Dock lite prestationsångest när hon aldrig varit här förut. Hon vet alltså inte vad hon ger sig in på och hur lite det finns att göra här i jämförelse med Stockholm, hehe nä.. Det här kommer bli så himla kul. Jag längtar verkligen efter henne! Och förhoppningsvis följer även Tillan med, det hade varit ännu bättre :D

På måndag kommer Bella och lilla Ninja hit oxå och räddar mitt liv litegrann för som jag saknat min bästis trots att hon nyss var här! Jag fattar inte hur man kan vara så beroende utav dom närmaste vännerna men dom gör en ju så himla glad!! Nu ska jag hur som helst lägga mig på spikmattan en stund och invänta att Matilda ska ringa och berätta om sin födelsedag och skvallra :) Peace out bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0