vilunda bitches

publicerat: 2012-01-16 » 16:32:19
Det är inte klokt vad jag skrivit lite här sedan det nya året och för att inte tala om veckan som varit. Har egentligen ingenting att skylla ifrån mig på heller men jag har helt enkelt inte tänkt på det. Isabel har ju varit här med lilla Ninja och samma dag kom även Ida så jag har bara försökt ta vara på alla tid jag fått tillsammans med mina bästa vänner, det är ju inte så ofta man ses längre. Det där med vuxenlivet ni vet.. Jag vet inte riktigt om jag gillar det? Att inte veta vad som kommer att hända osv. Klart det är spännande men dock mer läskigt, haha!

Idag skulle jag egentligen träffat Emie inne i stan men jag mår inte så himla bra. Vet inte om det kanske är någon form av magsjuka som smyger sig på men jag mår illa. Och eftersom Linn och Matilda kommer hit på onsdag måste jag verkligen ta hand om mig nu och försöka att hålla mig så kry som det bara är möjligt. Jag längtar verkligen efter dom!! Och Matilda var det ju en evighet sedan sist jag såg :)


Linn min vackra vän


Jag och bästa Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0