would not think twice

publicerat: 2012-01-17 » 23:29:46
Nu ska jag alldeles starx krypa ner i sängen och sova, ska bara kolla klart på filmen. Har verkligen kämpat med att hålla mig vaken hela dagen så att jag skulle kunna somna i tid ikväll och så att jag orkar kliva upp i god tid imorgonbitti. Men det var en utmaning vill jag lova er för jag ville bara gå och lägga mig igen när jag kom hem ifrån powerwalken imorse, var så sjukt trött! Och när jag väl klarat mig undan det utan alldeles för hård kamp så blev jag svintrött efter middagen istället, fick verkligen göra allt för att hålla mig vaken även då.. Så förhoppningsvis går min plan precis som jag tänkt ut den...

Annars idag så har det inte hänt sådär jättemycket. Skulle ha träffat Emelie vid 2 men stackarn kände sig inte så pigg, det är visst sånna tider nu tror jag? Usch! Det är tur att jag sluppit att bli sjuk (peppar peppar...). Istället blev det lite pyssel här hemma och plugg, så jag gjorde mer nytta än nöje vilket faktiskt behövdes och vilket är ytterst ovanligt när det gäller mig. Hehe! God bless me

Fick höra utav min lillasyster idag att jag är en filmnörd... Haha, det stämmer nog! Men jag menar.. Det är inte så konstigt att jag kollar mycket film när jag inte har några tv-kanaler? Oftast låter jag dom bara gå på rullning utan att ens titta, jag gillar bara inte när det är helt tyst här hemma. Haha. Men det är klart, jag kollar ju rätt mycket film.. Jag är nog en filmnörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0